b Anem Hairuddin: KELEBIHAN MENJANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE

KELEBIHAN MENJANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE

Assalamualaikum & Hye semua ;)

Untuk entry kali nie, Anem nak share kat semua apa kelebihan Shaklee, kenapa Anem pilih Shaklee, apa kelebihan menjadi ahli Shaklee dan macam2 lagi.

Apa kelebihan Shaklee dan kenapa Anem memilih Shaklee?

  1. Shaklee adalah syarikat vitamin yang telah lama berada dalam pasaran. Produknya yang asli dan semula jadi membuatkan saya tertarik untuk mencuba, kemudian ditambah pula produknya yang memberi kesan yang positif pada taraf kesihatan saya dan keluarga.
  2. Shaklee merupakan antara syarikat MLM yang adil. Once dah bergelar leader (bermula dengan tahap Supervisor) bermakna kita dah break away dari upline kita. Oleh kerana Shaklee tidak mengamalkan skim piramid, maka bonus akan dibayar mengikut usaha yang kita letakkan. Dalam Shaklee, pendapatan kita boleh melebihi pendapatan upline apabila kita berusaha dengan lebih baik. Bukan sahaja pendapatan, malahan kita mampu melangkaui pangkat upline kita sekiranya kita rajin berusaha.
  3. Bonus dibayar tidak melalui upline atau mereka yang sponsor kita tetapi direct dari syarikat. Bonus juga diberi dalam bentuk tunai. Tidak perlu downline untuk mendapat bonus dari syarikat.
  4. Harga produknya sangat berpatutan dan setanding dengan kualiti yang kita bayar. Produk asli dan semula jadi terbukti apabila tiada silica gel di dalam botol Shaklee.

Apa kelebihan menjadi ahli Shaklee?
  1. Boleh membeli produk dengan harga ahli dan mengumpul point anda sendiri.
  2. Jika kita capai point yang tertentu melayakkan kita menerima bonus dalam bentuk cash tanpa perlu ada downline.
  3. Jika berminat untuk berbisnes, ada online coaching yang khas disediakan, biasanya class through online di Whatsapp.
  4. Shaklee menawarkan Cash, Car (bonus kereta) dan Convention (local dan International-Umrah bagi yang beragama Islam).

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli@pengedar Shaklee?

Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM68.90 atau pun membuat pembelian melebihi 200 points (total harga dalam lingkungan RM650) untuk mendapatkan keahlian secara percuma. Anda cuma perlu menghubungi saya dan saya akan uruskan urusan pendaftaran atau boleh pergi sendiri ke Branch/HQ Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 1204431 sebagai sponsor/upline.


Yuran keahlian Shaklee

Pendaftaran ialah RM68.90 (sekiranya anda pergi sendiri ke Branch/HQ Shaklee untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos ke alamat anda. Jumlahnya adalah RM78.90 (sekiranya anda tidak pergi ambil sendiri kit di Branch/HQ)


TIDAK PERLU untuk maintain points dalam Shaklee

Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points. Melainkan anda mahu memulakan bisnes dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara mara, tak perlu risau nak maintain atau minimum purchase.

Take note that, kita tidak perlu maintain points atau wajib membuat pembelian untuk maintain sebagai ahli, sebab pendaftaran adalah SEUMUR HIDUP ;)


So, for those yang berminat untuk jadi ahli untuk berbisnes atau pun jadi ahli untuk tujuan makan sendiri, boleh contact Anem k:

Email: shakleebyanem@gmail.com
Whatsapp: +6010-8923133

Till then, Assalamualaikum
No comments:
Post a Comment

♥ Copyright © Anem Hairuddin | All Rights Reserved >| Design by Pawona Kreatif