b Anem Hairuddin: ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)

ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)

Assalamualaikum & Hye semua..

Untuk entry kali nie, Anem nak sharing pasal 1 product dari Shaklee nie iaitu Energizing Soy Protein (ESP). ESP nie kira HOT PRODUCT Shaklee & menjadi kesukaan semua orang.



Kenapa ramai yang suka ESP & kenapa jadi HOT PRODUCT Shaklee?

  • ESP jadikan kulit muka cantik,halus,gebu & berseri
  • ESP menganjalkan semula payudara yang kendur & mengembalikan kecantikan payudara anda
  • ESP memberi tenaga, badan semakin sihat dan kurang letih
  • Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, ESP sangat-sangat membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan merupakan salah satu milkbooster yang hebat
  • ESP juga membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim, kesannya bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam
  • Bagi ibu-ibu mengandung, ESP membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu di tahap optimum
  • Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan
  • Berupaya menghilangkan parut jerawat di muka kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein untuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel-sel mati
  • Berkesan mengurangkan eczema dan masalah kulit





FAKTA BERKENAAN ESP SHAKLEE




Hormon Semulajadi:
Isoflavon yang kaya di dalam soya memberikan fungsi yang sama dengan hormon wanita. Membantu menurunkan kolestrol, mengelak osteoporosi dan risiko sakit jantung.

Meningkatkan Fungsi Prostat Lelaki:
Elemen genistein dalam soya telah terbukti dapat menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser dari merebak. Ia bertindak menghapuskan segala radikal bebas dalam sel-sel badan yang akan bermutasi DNA, yang akan menukarkan sel-sel badan menjadi sel-sel kanser. Selain dari itu, ia juga bertindak menjaga ovari dan rahim, prostat dan kitaran haid.

Kulit Tegang & Berseri:
ESP membantu merangsang pertumbuhan kulit dan otot baru, memudar dan menghilangkan kedutan, bertindak sebagai anti-penuaan, memberikan kesan kulit  berseri dan otot menjadi lembut, sekaligus proses pemulihan luka menjadi lebih cepat dan parut luka turut hilang.

Pembekal Tenaga Segera:
Memberi tenaga segera kepada tubuh badan dan sistem imun juga akan bertambah baik. Jadi masalah keletihan, insomnia, migrain, stress dan kemurungan dapat diatasi.

Meningkatkan Memori:
Ingatan menjadi lebih kuat, menjadi semakin cergas, keupayaan seksual diperbaiki dan lain-lain lagi.

Memulihkan Pigmentasi:
Rambut putih atau uban lambat keluar, mengurangkan masalah rambut gugur dan keadaan rambut, juga menghalang pigmentasi dan jeragat.


Antara basic set yang mengandungi ESP:



For those yang berminat untuk order, boleh email Anem di shakleebyanem@gmail.com atau boleh SMS/Whatsapp Anem di +6010-8923133.

Till then, Assalamualaikum

No comments:
Post a Comment

♥ Copyright © Anem Hairuddin | All Rights Reserved >| Design by Pawona Kreatif