b Anem Hairuddin: PROMOSI SHAKLEE JULAI 2016

PROMOSI SHAKLEE JULAI 2016

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera 😊
.
Nak tahu tak apa PROMOSI SHAKLEE untuk bulan JULAI??
.
Tak lain tak bukan, VIVIX la uollsss..Vivix merupakan supplement ANTI PENUAAN yang terbaik di dunia..Vivix berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia..
.
Untuk yang masih tak tahu kebaikan VIVIX, meh Anem share dengan anda semua:
❤ Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.
❤ Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.
❤ Vivix melambatkan pembentukkan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.
❤ Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh).
.
Bagaimana Vivix bertindak dengan berkesan?
➡ Rahsianya kerana Vivix melindungi dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan.
.
Nanti Anem akan share dekat anda semua kebaikan lain Vivix Shaklee nie ye..
.
Anem Hairuddin
+6010-8923133
Shaklee Independent Distributor





No comments:
Post a Comment

♥ Copyright © Anem Hairuddin | All Rights Reserved >| Design by Pawona Kreatif