b Anem Hairuddin: PENTINGNYA ALKURMA KETIKA BERSAHUR & BERBUKA PUASA

PENTINGNYA ALKURMA KETIKA BERSAHUR & BERBUKA PUASA

Tahukah anda tentang kebaikan Al Kurma ketika berbuka puasa dan bersahur? Banyak khasiat yang anda akan peroleh dari buah kurma tersebut..Pengambilan Al Kurma ketika berbuka dan bersahur bukan sahaja dapat memberi anda tenaga untuk melakukan rutin harian anda tetapi juga mengerjakan ibadah terawih.
.
Bersahur dan berbuka dengan kurma adalah Sunnah Rasulullah kerana kurma mempunyai khasiat yang mampu memberi anda tenaga untuk menjalani rutin harian anda ketika berpuasa..
.
Selepas bersahur, jangan lupa untuk minum Al Kurma, In shaa Allah anda akan lebih bertenaga untuk meneruskan puasa sepanjang hari. Ketika berbuka puasa, kita dituntut untuk berbuka dengan yang manis terlebih dahulu supaya sistem pencernaan lancar apabila memakan makanan berat dan mengganti tenaga yang hilang selepas seharian berpuasa.
.
Jom jadikanlah Al Kurma ini sebagai makanan wajib ketika bersahur dan juga ketika berbuka untuk anda terus cergas dan bertenaga sepanjang hari..
.
Agent Al Kurma
Anem Hairuddin
+6010-8923133

#sayajualjuseneralkurma #jusalkurma #juskurma #juskurmaajwa #sunnahsupplement #kurmanabi #alkurmamuar #alkurmamelaka #alkurmaseremban #milkbooster #energybooster #immunebooster #Ramadhan #berpuasadenganalkurma #bersahurdenganalkurma #berbukadenganalkurma


No comments:
Post a Comment

♥ Copyright © Anem Hairuddin | All Rights Reserved >| Design by Pawona Kreatif